Egmont Gra planszowa Młodzi czarodzieje

ID produktu: 1661960
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Maksymalna liczba graczy: 5
  • Minimalna liczba graczy: 3
  • Minimalny wiek gracza: 6 lat
  • Rodzaj: Rodzinne
  • Wersja: Gra planszowa
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje i usługi

Rodzinka przy planszy

Spędzanie czasu razem z rodziną jest niezwykle ważne w celu zacieśniania więzi, poznawania siebie wzajemnie i wyrażania uczuć. Jest na to wiele sposobów, a granie w gry planszowe to tylko jedno z nich. Planszówki mają to do siebie, że dostarczają wiele rozrywki i niezwykle wciągają - nie tylko starszych ale i młodszych graczy, a do tego wymagają więcej aktywności i komunikacji niż np. wspólne oglądanie filmów. Gry familijne są uniwersalnymi grami, stworzonymi właśnie po to, aby zadowolić jak najszersze grono odbiorców - tych bardziej jak i mniej doświadczonych graczy, dzieci, dorosłych, starszych.

Wyjątkowa przygoda dla młodych adeptów magii!

Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki – tylko musicie je najpierw znaleźć!


Zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy.  Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.

Gra kończy się na 2 sposoby:


1. Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał –  wszyscy wygrywają. 

2. Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Maksymalna liczba graczy 5
  • Minimalna liczba graczy 3
  • Minimalny wiek gracza 6 lat
  • Rodzaj Rodzinne
  • Wersja Gra planszowa
Produkt
Producent Egmont
Kod producenta 253897
EAN 5908215009199
Informacje podstawowe
Rodzaj Rodzinne
Wersja Gra planszowa
Minimalny wiek gracza 6 lat
Minimalna liczba graczy 3
Maksymalna liczba graczy 5
Przybliżony czas rozgrywki 30 min.
Wersja językowa Polska
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
nie dotyczy
Typ gwarancji
nie dotyczy
Usługi
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 19:08
Cześć!
Egmont Gra planszowa Młodzi czarodzieje możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.