Audient RME FIREFACE UFX II - Interfejs Audio USB [30 IN/ 30 OUT]
Innowacyjny i doskonały interfejs Fireface UFX II umożliwia transferu danych audio analogowych i cyfrowych z praktycznie każdego źródła do komputera.
Wiele wyjątkowych funkcji, przemyślana konfiguracja, doskonale zaprojektowany mikser i możliwość monitorowania, profesjonalne efekty DSP, najwyższej klasy układy analogowe oraz najnowsze przetworniki cyfrowe stawiają Fireface UFX II na czele wszystkich interfejsów audio do komputera.
Bardzo elastyczny i kompatybilny, wyposażony w DURec (opcję bezpośredniego nagrywania przez USB), a także zapewniający niską latencję osprzęt i legendarne sterowniki RME, Fireface UFX II posiada bogaty zestaw funkcji, które przyciągną zarówno profesjonalistów pracujących w studiach nagrań, jak i użytkowników domowych.
Obsługujący aż 60 kanałów audio (30 wejść i 30 wyjść) i częstotliwości próbkowania do 192 kHz, nowy Fireface UFX II jest idealnym narzędziem do nagrywania, miksowania i monitorowania dźwięków praktycznie w dowolnych warunkach.
Interfejs Fireface UFX II jest niezwykle wszechstronny i łatwo integruje się z każdym systemem produkcyjnym. Wyposażony standardowo w złącza analogowe, ADAT, AES, SPDIF i USB 2.0. Liczba obsługiwanych kanałów przez urządzenie jest imponująca: 12 analogowych, 16 ADAT i 2 AES przy 30 wejściach i 30 wyjściach. Ponadto, dzięki połączeniu USB 2.0, nowy Fireface UFX II może być obsługiwany przy użyciu opcjonalnego pilota RME ARC USB (Advanced Remote Control USB).
RME Fireface UFX II został wyposażony w najwyższej klasy konwertery AC/CA i zoptymalizowane układy analogowe wejść/wyjść o lepszych parametrach SNR i THD, które zapewniają nieskazitelne, kristalicznie czyste brzmienie. Nowy tor mikrofonowy bez tłumika o maksymalnym poziomie wejściowym +18 dBu i zakresie wzmocnienia 75 dB umożliwia bezproblemową pracę nawet w najbardziej wymagających warunkach.
Ponadto, nowe wyjścia słuchawkowe o dużej mocy (2 Ω) i maksymalnym poziomie wyjściowym +19 dBu zapewniają wystarczającą moc i głośność dla większości słuchawek o wysokiej lub niskiej impedancji.
Ulepszony DURec (bezpośrednie nagrywanie na USB)
Na przednim panelu Fireface UFX II znajduje się funkcja DURec, która umożliwia bezpośrednie nagrywanie przez USB. Teraz obsługiwana przez układy drugiej generacji o zwiększonej funkcjonalność i kompatybilności, co zapewnia większą niezawodność nawet przy użyciu wolniejszych lub pofragmentowanych pamięci USB.
Zdalne sterowanie za pomocą pilota ARC USB
Pilot ARC USB można podłączyć do komputera za pomocą USB i sterować bezpośrednio TotalMix FX. Kontroler posiada 15 podświetlanych przycisków, pokrętło enkodera oraz wejście TS do podłączenia przełącznika nożnego.
ARC USB to pilot umożliwiający zdalne sterowanie interfejsem Fireface UFX II za pomocą MIDI USB 1.1. Urządzenie działa w klasie UAC 1, więc jest kompatybilne z systemami Windows i Mac OS X. Po podłączeniu pilota do systemu operacyjnego, TotalMix FX automatycznie wykrywa ARC USB i komunikuje się z nim za pomocą prostych komend MIDI, umożliwiających zdalne sterowanie UFX II.
TotalMix FX
Mikser TotalMix, dostępny od 2001 roku, umożliwia nieograniczone łączenie i miksowanie sygnałów w interfejsach audio marki RME. Unikalna funkcja tworzenia niezależnych submiksów, tyle ile jest dostępnych kanałów wyjściowych, sprawia, że jest to najbardziej wszechstronny i uniwersalny mikser tego typu.
Razem z obsługiwanym sprzętem, TotalMix FX tworzy kompletne rozwiązanie efektowe, zwiększające wygodę pracy przy całym torze nagraniowym i umożliwiające rezygnację z opóźnionych rozwiązań programowych.
TotalMix FX może z powodzeniem zastąpić zewnętrzny mikser, umożliwiając tworzenie wielu monitorowych miksem pozbawionych opóźnień, z korekcją, kompresją, pogłosem i delayem na każdym wyjściu, w tym głównym miksem monitorowym i miksem słuchawkowym dla muzyków.
Aplikacja TotalMix FX dla iPada™
Aplikacja TotalMix FX dla iPada™ umożliwia pełną kontrolę nad mikserem sprzętowym i efektami DSP w interfejsach Fireface UFX+, UFX II, UFX, UCX, 802, Babyface, Babyface Pro oraz MADIface Pro w trybie Class Compliant, a także tworzenie, zapisywanie i wczytywanie kompletnych miksów bezpośrednio z iPada.
Specyfikacja
Sekcja analogowa
Przetwornik AC, wejścia liniowe 1-8, panel tylny
- Rozdzielczość AC: 24 bity,
- SNR (Stosunek sygnał-szum): 113 dB RMS nieważone, 116 dBA,
- Pasmo przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.8 kHz,
- Pasmo przy 96 kHz, -0.5 dB: 3 Hz – 45.8 kHz,
- Pasmo przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 92 kHz,
- THD: < -110 dB, < 0.00032 %,
- Poziom THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %,
- Separacja kanałów: > 110 dB,
- Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu,
- Wejścia: 6.3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie,
- Impedancja wejściowa: 8 kOhm niezbalansowane, 12 kOhm zbalansowane,
- Czułość wejściowa: Lo Gain, +4 dBu,
- Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu,
- Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
- Wzmacniacz regulowany: 0 do +12 dB,
- Minimalny poziom dla 0 dBFS: +1 dBu, -1.2 dBV.
Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni
To samo, co dla AC, jedynie:
- Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie,
- Impedancja wejściowa: 3.4 kOhm,
- SNR (Stosunek sygnał-szum): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA,
- Zakres wzmocnienia Gain: 75 dB,
- Maksymalny poziom wejściowy, przy Gain 0 dB: +18 dBu,
- Maksymalny poziom wejściowy, przy Gain 75 dB: -57 dBu,
- Wskaźniki, CLIP LED: 0 dBFS • SIG LED: -60 dBFS.
Wejścia instrumentalne 9-12, panel przedni
To samo, co dla AC, jedynie:
- Wejście: 6.3 mm TS jack, niezbalansowane,
- Impedancja wejściowa: 1 MOhm,
- SNR (Stosunek sygnał-szum): 114 dB RMS nieważone, 118 dBA,
- Zakres wzmocnienia: 42 dB,
- Maksymalny poziom wejściowy, przy Gain 8 dB: +21 dBu,
- Maksymalny poziom wejściowy, przy Gain 50 dB: -21 dBu.
Przetwornik CA, wyjścia 3-8, panel tylny
- Rozdzielczość: 24 bity,
- Zakres dynamiki: 115 dB RMS nieważone, 118 dBA,
- Pasmo przy 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz,
- Pasmo przy 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz,
- Pasmo przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz,
- THD: < -110 dB, < 0.00032 %,
- Poziom THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %,
- Separacja kanałów: > 110 dB,
- Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu,
- Wyjścia: 6.3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie,
- Impedancja wyjściowa: 75 Ohm niezbalansowane, 150 Ohm zbalansowane,
- Poziom wyjściowy: High, +4 dBu, -10 dBV,
- Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy High: +19 dBu,
- Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
- Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV.
Wyjście Stereo Monitor XLR (1-2)
To samo, co dla CA, jedynie:
- Wyjście: XLR, symetryczne,
- Poziom wyjściowy: 24 dBu, High, +4 dBu, -10 dBV,
- Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy 24 dBu: +24 dBu,
- Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy High: +19 dBu,
- Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
- Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV.
Wyjście Stereo Monitor słuchawkowe (9-12)
To samo, co dla CA, jedynie:
- Wyjście: 2 x 6.3 mm TRS stereo jack, niezbalansowane,
- Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +19 dBu,
- Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV,
- Impedancja wyjściowa: 2 Ohm,
- Maksymalna moc dla kanału przy obciążeniu 32 Ohm, 0.1% THD: 210 mW (2.6 Vrms, +10.5 dBu).
MIDI
- 2 x MIDI wejście/wyjście na złączach DIN 5-pinowych,
- Galwanicznie oddzielone optoizolatorem,
- Tryb Hi-speed: czas reakcji i jitter typowo poniżej 1 ms,
- Separacja 128 bit FIFO dla wejścia i wyjścia.
Sekcja cyfrowa
- Zegary: Wewnętrzny, ADAT, AES, MADI, word clock,
- Układ z niskim jitterem: < 1 ns w trybie PLL, dla wszystkich wejść,
- Zegar wewnętrzny: jitter 800 ps, losowe szerokości widmowe,
- Tłumienie jittera dla zegarów zewnętrznych: > 30 dB (2.4 kHz),
- Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję AC i CA: minimalny,
- PLL zapewnia zerowe straty, nawet dla jittera powyżej 100 ns,
- Cyfrowe Bitclock PLL, dla płynnej pracy z varispeedem ADAT,
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz.
Wejścia cyfrowe
AES/EBU
- 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992,
- Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0.3 Vpp),
- Kompatybilność z SPDIF (IEC 60958),
- Akceptuje formaty profesjonalne i konsumenckie,
- Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz,
- Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym: < 1 ns,
- Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz).
ADAT optyczne
- 2 x TOSLINK, zgodne z Alesis,
- Standard: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz,
- Double Speed (S/MUX): 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz,
- Quad Speed (S/MUX4): 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz,
- Bitclock PLL zapewnia idealne dopasowanie nawet w trybie varispeed,
- Zakres synchronizacji: 31.5 kHz – 50 kHz,
- Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym: < 1.
SPDIF optyczne (ADAT2)
- 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958,
- Format konsumencki (SPDIF) zgodny z IEC 60958,
- Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz,
- Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym: < 1 ns,
- Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz).
Word Clock
- BNC,
- Wersja 75 Ohm przełączana,
- Automatyczna detekcja prędkości Double/Quad Speed i wewnętrzna konwersja do Single Speed,
- SteadyClock zapewnia super niski jitter nawet przy varispeed,
- Bez wpływu ze strony DC-offset w sieci,
- Układ adaptacji sygnału: optymalizacja sygnału poprzez auto-centrowanie i histerezę,
- Ochrona anty-przepięciowa,
- Zakres poziomu: 1.0 Vpp – 5.6 Vpp,
- Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz,
- Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym: < 1 ns,
- Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz).
Wyjścia cyfrowe
AES/EBU
- XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992,
- Poziom wyjściowy: profesjonalny 4.5 Vpp, konsumencki 2.6 Vpp,
- Format profesjonalny zgodny z AES3-1992 poprawka 4,
- Format konsumencki (SPDIF) zgodny z IEC 60958,
- Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz – 200 kHz.
ADAT
- 2 x TOSLINK,
- Standard: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz,
- Double Speed (S/MUX): 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz,
- Quad Speed (S/MUX4): 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz.
SPDIF optyczne (ADAT2)
- Format konsumencki (SPDIF) zgodny z IEC 60958,
- Próbkowanie 28 kHz do 200 kHz.
Word Clock
- BNC,
- Maksymalne napięcie wyjściowe: 5 Vpp,
- Napięcie wyjściowe przy 75 Ohm: 4.0 Vpp,
- Impedancja wyjściowa: 10 Ohm,
- Zakres częstotliwości: 27 kHz – 200 kHz.
Informacje ogólne
- Zasilanie: Zasilacz wewnętrzny przełączany, 100 – 240 V AC, 36 W,
- Pobór mocy w stanie bezczynności: 19 W,
- Typowy pobór mocy: 22-25 W,
- Wymiary z uchwytami do racka (szer. x wys. x gł.): 483 x 44 x 210 mm (19″ x 1.73″ x 8.5″),
- Wymiary bez uchwytów do racka (szer. x wys. x gł.): 440 x 44 x 210 mm (17.3″ x 1.73″ x 8.3″),
- Pełna głębokość: 240 mm (9.4″),
- Waga: 3 kg,
- Zakres temperatur: +5° do +50° C,
- Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji.
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu