Portal Games Gra planszowa Neuroshima HEX 3.0
BESTSELLER!Czy jesteś przywódcą?
Gry strategiczne pozwolą się sprawdzić w roli przywódcy, a jednocześnie w ciekawy sposób spędzić czas w gronie znajomych, rodziny czy przyjaciół. Polegają na planowaniu i podejmowaniu decyzji już na kilka rund w przód. Planszówki strategiczne są świetnym treningiem umysłu, wymuszają od gracza logicznego myślenia, przewidywania i samodzielnego podejmowania decyzji, dzięki czemu świetnie rozwijają te umiejętności. Ćwiczą koncentrację, uczą cierpliwości a jednocześnie wciągają i relaksują. Oprócz tego dostarczają wielu wrażeń, pozwalają oderwać się od rzeczywistości i odprężyć po intensywnym dniu.
Nowa wersja kultowej Neuroshima HEX!
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.
Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:
Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.
Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.
Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!
Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).
Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie - mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.
Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.
Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.
Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne - dla każdej z podstawowych armii w grze.
Co znajdziemy w pudełku?
Zawartość:
- plansza
- 35 żetonów armii Posterunku
- 35 żetonów armii Molocha
- 35 żetonów armii Hegemonii
- 35 żetonów armii Borgo
- 8 znaczników armii
- 8 znaczników ran
- 4 liczniki obrażeń
- 55 kart z hexogłówkami
- instrukcja
- Maksymalna liczba graczy 4
- Minimalna liczba graczy 2
- Minimalny wiek gracza 8 lat
- Rodzaj Strategiczne
- Wersja Gra planszowa
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Gra planszowa Neuroshima Hex 3.0 Rok Molocha
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Mephisto
- ZALETY:
- + Odmienne podejście do rozgrywki.
- WADY:
- - Brak
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Death Breath
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Stalowa Policja
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Death Breath
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Dancer
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Nowy Jork
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Neodżungla
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Smart
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0: Smart
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu