HTC Vive Cosmos Elite + Half-Life: Alyx

ID produktu: 5941722
Zobacz produkty podobne
(5)
Zapytaj społeczności 0 pytań
Seria:
  • Cosmos
  • Cosmos Elite
  • Pro
  • Pro Eye
Kontrolery:
  • Nie
  • Tak
Opis
Specyfikacja
Opinie (5)
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje
Raty
Leasing

Opis produktu

Odbierz rabat na ten produkt z kodem BACK2UNI

1

Dodaj produkt do koszyka.

2

W polu “Kod rabatowy”. Wpisz lub wklej swój kod BACK2UNI

3

Gotowe! Ceny zostały obniżone.

Użyj kodu:

BACK2UNI

Gogle VR

Okulary VR przenoszą użytkownika w zupełnie nową, wirtualną rzeczywistość. Zakładając je, można w mgnieniu oka znaleźć się na egzotycznej plaży lub w samym sercu dynamicznej potyczki. Graj w najnowsze produkcje, korzystaj z zaawansowanych aplikacji i programów, które wykorzystują potencjał technologii VR. Wygodne gogle VR o dopracowanych parametrach zapewnią optymalne warunki do korzystania z wirtualnej rzeczywistości.

Rozszerz ekran swojego monitora

Ten model gogli VR jest kompatybilny z komputerem, dzięki czemu będzie to świetne uzupełnienie gamingowego wyposażenia, jak również dodatkowe akcesorium do oglądania filmów, korzystania z aplikacji i programów. Gogle VR do komputera umożliwią odkrywanie topowych gier w zupełnie nowej jakości. Zanurz się w rzeczywistości wirtualnej, tocz potyczki i przeżywaj przygody dzięki goglom VR.

Rozejrzyj się!

Pole widzenia to jedna z tych kwestii, na które warto zwrócić baczną uwagę przy zakupie gogli VR. Ten model okularów oferuje pole widzenia bardzo zbliżone do tego, co w naturze rejestrują ludzkie oczy. Pole widzenia wynoszące 110 stopni zagwarantuje znakomite wrażenia wizualne, a równocześnie nada jeszcze wyższy stopień realizmu oglądanym scenom i obrazom. Jest to szczególnie mile widziane w grach. By zobaczyć to, co znajduje się obok użytkownika, należy się obrócić – tak samo, jak w realnym świecie.

Żyroskop

Ten model gogli VR wyposażono w żyroskop. To bardzo przydatny czujnik, który z dużą dokładnością rozpoznaje położenie gogli i ruchy, jakie wykonuje użytkownik. Żyroskop dokonuje pomiaru prędkości kątowej, rozpoznaje położenie okularów oraz to, w jaki sposób się poruszają. Analizowane są kąty obracania się w różnych osiach, dzięki czemu użytkownik uzyskuje odpowiedni obraz podczas poruszania głową.

Czujnik zbliżeniowy

Dla jeszcze wyższej wygody użytkowania, ten model gogli VR wyposażono w czujnik zbliżeniowy, który bezbłędnie rozpozna chwilę, w której gogle zostaną założone. Czujnik zbliżeniowy, po wykryciu założenia gogli na głowę, uruchomi je, dzięki czemu użytkownik szybciej będzie mógł rozpocząć ich użytkowanie.

Akcelerometr

Ten model gogli VR wyposażono w cały szereg kluczowych czujników, a jednym z nich jest akcelerometr, czyli czujnik przyspieszenia. Jego zadaniem jest wykrywanie i reakcja na ruchy głowy i ciała, jakie wykonuje użytkownik gogli. Akcelerometr jest niezbędny szczególnie podczas użytkowania gier, ale też znajduje zastosowanie podczas oglądania filmów.

 

 

Śledzenie

Stacja bazowa 1.0 generuje dokładne śledzenie zewnętrzne. Cięcie, uderzanie i wirowanie z precyzją.



Krystalicznie czysta grafika.

Ciesz się najwyższą rozdzielczością wizualną VIVE i zminimalizowanymi efektami mignięc ekranowych. Zobacz światy pełne szczegółów w taki sposób, w jaki powinny być widoczne.

Składana konstrukcja.

Łatwo poruszaj się między rzeczywistością a wirtualną rzeczywistością dzięki flip-up designowi - a wszystko to bez zakłócania podróży VR.



Precyzyjne ruchy pod każdym kątem.

Śledzenie SteamVR ™ i zaawansowane kontrolery zapewniają precyzję i swobodę ruchów. Zarzuć rakietę za głowę, krzyżuj miecze - ruchy pod każdym kątem są szybkie i płynne. Stacja bazowa 1.0 zapewnia do 15m 2 * ekscytującego miejsca dla tych, którzy wymagają najlepszych w grach VIVE VR.



Zobacz najdrobniejsze szczegóły w grach VR.

Zobacz wirtualny świat dzięki rozdzielczości w rozdzielczości 2880 x 1700 pikseli - wzrost o 88% w stosunku do oryginalnej wersji VIVE. Zupełnie nowe panele LCD zmniejszają odległość między pikselami, minimalizując efekt drzwi-ekran.



Dźwięk, który podnieca.

Bogaty dźwięk stereo jest zintegrowany z dopasowanymi kształtami słuchawkami nausznymi. Ciesz się doskonałym dźwiękiem podczas rozszerzonych przygód VR.



Zaprojektowany dla graczy.

Minimalizuj zakłócenia sesji VR. Swobodnie przełączaj się między rzeczywistością a światem gry dzięki jedynemu w swoim rodzaju składanemu zestawowi słuchawkowemu. Dopasowany krój sprawia, że zakładanie zestawu słuchawkowego jest szybkie i łatwe. Pasuje do szerokiej gamy kształtów twarzy, typów widzenia, a nawet pasuje do okularów. Wykonany z łatwych do czyszczenia materiałów, aby uprościć utrzymanie zestawu słuchawkowego.

 

Adapter bezprzewodowy

Usuń sznurki z równania. Poruszać swobodnie. Uzyskaj potężną transmisję obrazu i dźwięku o częstotliwości 60 GHz. Z technologią Intel © WiGig.

 
Specyfikacja zestawu:

Ekran:
-Dwa ekrany o przekątnej 3.4 cala
Rozdzielczość:
-1440 x 1700 pikseli na oko (2880 x 1700 pikseli łącznie)
Częstotliwość odświeżania:
-90 Hz
Pole widzenia:
-Maksymalnie 110 stopni
Audio:
-Słuchawki stereo
Wejście audio:
-Zintegrowane mikrofony
Połączenia:
-USB 3.0 (lub nowszy), DP 1.2, własne połączenie do modułów
Czujniki:
-Akcelerometr
-Żyroskop
-Regulacja rozstawu ekranów (IPD)
Ergonomia:
-Konstrukcja Flip-up
-Regulowany rozstaw ekranów (IPD)

Specyfikacja kontrolerów:

Czujniki:
-Śledzenie SteamVR
Interfejs:
-Gładzik wielofunkcyjny
-Przyciski uchwytu
-Spust dwustopniowy
-Przycisk Systemowy
-Przycisk Menu
Połączenia:
-Port ładowania Micro-USB

Wymagania dotyczące obszaru śledzonego:

Stojąc/Siedzą:
-Brak wymagań dotyczących przestrzeni min.
Skala pomieszczenia:
*Obszar około 3.5m x 3.5m

Zawartość pudełka:

-VIVE Cosmos Elite
-Kabel do zestawu
-Ściereczka czyszcząca
-Dokumentacja
-Konwerter (W tym displayport i kabel USB 3.0)
-Zasilacz do konwertera
-Adapter Mini DP do DP
-Stacja bazowa VIVE 1.0 x 2
-Zasilacz do Stacji bazowych VIVE × 2
-Zestaw montażowy× 2
-Kontroler VIVE (ze smyczą) × 2
-Zasilacz do kontrolera VIVE × 2

Minimalna specyfikacja komputera

Procesor:
-Intel® Core™ i5-4590 or AMD FX™ 8350 lub lepszy.
Grafika:
-NVIDIA® GeForce® GTX 970 4GB, AMD Radeon™ R9 290 4GB lub lepsza karta graficzna VR Ready.
*Lista kart graficznych VR Ready można znaleźć na stronie internetowej AMD lub NVIDIA VR Ready.
Pamięci:
-4 GB RAM lub więcej
Wyjście wideo:
-DisplayPort 1.2
Porty USB:
-1x USB 3.0 lub nowsze
System operacyjny:
-Windows® 10

Specyfikacja techniczna

Typ produktu
Kompatybilność
Pole widzenia [°]
Rozdzielczość
2880 x 1700
Displayport
Tak
3.5 Jack
Tak
HDMI
Nie
USB
Tak
MicroUSB
Nie
USB-C
Nie

Opinie

(5)
(5)
4.5/5
(5)
80% osób poleca
ten produkt
5
80%
4
0%
3
20%
2
0%
1
0%
Najbardziej pomocna opinia
Opinia potwierdzona zakupem
Uważam się za eksperta bo miałem już dwa rift s, questa i teraz HTC
Wykonanie gogli i wszelkie aspekty wizualne są na bardzo dobrym poziomie. Jednak plątanina kabli jaka tworzy się w domu to masakra, nie dość ze kable od gogli łączone przez jakiś konwerter połączony do prądu potem kolejny kabel do PC to jeszcze stacje bazowe też łączymy długimi kablami z zasilaniem no i kontrolery do których też są kable od ładowania....

Obraz widoczny w goglach jest w porządku, nie rzucają się w oczy pixele i rozdzielczość jest doba. Jednakże w czasie ruchów głowa na boki obraz zostawia takie lekko widoczne smugi i wraca do ostrości. Widać to na na skrajnych częściach wyświetlacza, ale to przecież nieporozumienie by takie coś działo się w goglach za taką cene w oculusie tego nie ma!
Jeśli chodzi o ostrość obiektów na dalszym planie to jest średnio i spodziewałem się czegoś więcej przy takiej rozdzielczości.
Sam obraz ma jasność pomiędzy questem a riftem s, gdzie quest ma średnio ciemny

Co do kontrolerów to odwzorowanie ruchów możne i jest perfekcyjne ale jak przyjdzie do w gry typu Onward gdzie trzeba trzymać ciągle wciśnięty klawisz uchwytu to tutaj się NIE DA broń wypada z dłoni. Dotykowe chodzenie tez jest ciężkie, lepiej jednak na normalnych gałkach. Co do samych kontrolerów to niewygodne i jak bym trzymał dwa kije niż kontrolery.

Odchylanie jest spoko, ale w rift s mam siatkę i podglad na otoczenie więc nie musze w ogole bawić się w zdejmowanie.

Konfiguracja gogli to przeprawa przez piekło, ustawienie stacji do tego konfiguracja pola gry to jakieś nieporozumienie, musze latać od gogli do kompa! Nie mogli tego wrzucić w jakis konfigurator jak to w quescie gdzie wszystko w goglach wykonujemy?

Ogólnie jestem niezadowolony z tego sprzętu bo w porównaniu z rift s przegrywa a cene ma taką ze można kupić go dwa razy xD

Przy istnieniu na rynku Valve index i oculusa to ten HTC ma jeszcze bardzo daleko do konkurencji
  • ZALETY:
  • + rozdzielczość
  • + odchylany ekran
  • + wygodne gogle są ale można się spocić po nimi
  • + IPD można ustawić mechanicznie
  • + da się używać z nimi kontrolerów z valve index wtedy to ma sens
  • + obsługują prawie wszystkie gry na steam
  • + słuchawki mają bardzo dobry dzwięk
  • WADY:
  • - patyki zamiast kontrolerów
  • - smugi przy szybkich ruchach głową na krawędziach ekranu
  • - plątanina kabli
  • - stacje bazowe buczą! Jakby mieszkał tam prąd i nie ma wyłączników na nich więc za każdym razem musisz odłączać z wtyczki!
  • - konfiguracja pokoju do gry ciężka
  • - ogólnie nie ma takiego poczucia, że przychodzisz zakładasz gogle i grasz. Najpierw trzeba 5 minut poświecić na włączenie wszystkiego, podpięcie kabli zasilania stacji, gogli ehh...
  • - CENA to jedno wielkie xD
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Które gogle vr zatem byś polecił? do HTC mnie skutecznie zniechęciłeś ;)
Oculus rift s na ta chwile maja najlepszy obraz i ich konstrukcja tez jest mega przemyslana. Bedziesz zachwycony naprawdę:)
"ekspercie" zweryfikuj swoją wiedzę albo porządnie skalibruj sobie urządzenie, bo opinia nie jest wiarygodna. Siatka krawędziowa istnieje, kontrolery trzeba trzymać nieco mocniej w dłoni. Smuzenie jest efektem złego dostosowania IPD i/lub skręcenia blokady nagłownej. Generalnie zgodzę się w jednej kwestii - konfiguracja nie jest prosta ale dobrze wykonana gwarantuje o niebo lepszą immersję od wspomnianych przez Ciebie Index i Oculus - cena nie bierze się z kosmosu.
proszę mi takich rzeczy nie gadać. Kupiłem te gogle ze względu własnie na możliwość dostosowania IPD ale zrezygnowałem na tak wiele wad tych gogli.
Kontrolery to jedna wielka MASAKRA. Nadają się tylko chyba do tenisa i gier związanych z łupaniem kamieni xD Poza tym jest wiele gier gdzie lewą gałką chodzimy w grach, teraz proszę sobie pochodzić na touchpadzie! Wiem że można dokupić kontrolery od indexa ale hdzie tu sens wydawać łącznie tyle pieniędzy co na indexa całego
jeśli mam wyłuskać jakiś plus tych kontrolerów to powiem, że trzymając oculusowy kontroler możemy łatwo go wypuścić z ręki bo zapominamy o ich istnieniu taka dają nam fenomenalną imersję, a w HTC nie musimy bać bo o takich badylach w ręce nie da się zapomnieć xD
piszesz o wadach "googli" a narzekasz na kontrolery. Gdzie tu sensowna i poparta faktycznymi przemyśleniami OPINIA HMD? Jedyna wada kontrolera to "boczny chwyt", czesto uzywany do zmiany broni i wejscia w opcje w trakcie gry (np. Half Life Alyx) - "wada" to w zasadzie też za dużo powiedziane - po prostu trzeba sie przyzwyczaić, początkowo ciężko go "wymacać". Jeśli ktokolwiek miał styczność z padem Steam'a to doceni ten touchpad, tym bardziej, że kolega chyba nie wie, że w/w pad ma możliwość mechanicznego wychyłu zupełnie jak analogowa gałka. Reasumując - świat ma zwolenników Oculusa, Valva i HTC. Konkurencja jest więc jest w czym wybierać. Ja nie zamienię Vive na żaden inny wynalazek. AMEN.

PS. Testuję właśnie betę od HTC i 120Hz na gwiazdkę powinno ujrzeć swiatło dzienne.
Nie miałem porównania, ale fakt faktem z samych czysto technicznych spraw lepiej kupić indexa. Jest chyba w tej samej cenie.

Pytania i odpowiedzi

(0)
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?

Gwarancje

Warunki gwarancji
Długość
24 miesiące
Typ gwarancji
Producenta
Informacje o gwarancji producenta
Telefony:
22 703 41 00
Opis:
Gwarancja realizowana przez producenta (usługa odbioru telefonu przez kuriera).
Gwarancje
szczegóły
szczegóły
szczegóły

Raty

Leasing

Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(5)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Zobacz również: Icy Dock Wewnętrzna chłodząca, TurboSwap, Tray-Less, 3.5" na 5.25" SATA, (MB171SP-B), InLine Cat 5e SF/UTP 25m Szary (72525), Epson Tusz T7604 Yellow UltraChrome HD (C13T76044010), MicroLamp do Sony, 165W (ML11075), Actis do kabli ACS-BSMALL, Digitus HDMI - HDMI 30m czarny (AK-330118-300-S), Derform Plecak H29 BackUp turkusowo-żółto-czarny (274573), Leitz A4 60mm czarny (10481095), Asarto Toner AS-LO5800MG / 43324422 (Magenta), Alogy Twardy pokrowiec na głośnik JBL Charge 3 czarny, JetWorld Toner Czarny E30 / E-30 do Canon Canon FC-100 108 120 128 200 204 206 208 220 224 226 228 230 310 330 336 530 / 4000 stron / zamiennik / JetWorld uniwersalny, Orink Toner do drukarek Panasonic KX MB2000 / 2010 / 2025 / 2062 | Black | 1800str. LPFAT411A OR uniwersalny, Tracer USB 2.0 Iphone AM - lightning 1,0m czarno-niebieski, Samsung Nakładka silikonowa do Samsung Galaxy S10 żółta (EF-PG973TYEGWW), TelForceOne Pokrowiec Smart Viva do Huawei P Smart 2019 / Huawei Honor 10 Lite czarny, Baseus Artistic Kabel Przewód W Materiałowym Oplocie Usb / Lightning 5m Quick Charge 3.0 Qc 3.0 Niebieski (calyw-m03), Phiaton 120 NC , Paso Plecak szkolny Disney (DMMI-810)