Educa 3, 2, 1... Start! (Wyzwanie: Gęś) G3

ID produktu: 12570970
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Maksymalna liczba graczy: 6
  • Minimalna liczba graczy: 1
  • Minimalny wiek gracza: 6 lat
  • Rodzaj: Rodzinne
  • Wersja: Gra planszowa
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje

Rodzinka przy planszy

Spędzanie czasu razem z rodziną jest niezwykle ważne w celu zacieśniania więzi, poznawania siebie wzajemnie i wyrażania uczuć. Jest na to wiele sposobów, a granie w gry planszowe to tylko jedno z nich. Planszówki mają to do siebie, że dostarczają wiele rozrywki i niezwykle wciągają - nie tylko starszych ale i młodszych graczy, a do tego wymagają więcej aktywności i komunikacji niż np. wspólne oglądanie filmów. Gry familijne są uniwersalnymi grami, stworzonymi właśnie po to, aby zadowolić jak najszersze grono odbiorców - tych bardziej jak i mniej doświadczonych graczy, dzieci, dorosłych, starszych.

3, 2, 1 Start! to seria szybkich gier dla dzieci. Na modułowej planszy znajdziecie tytułowe gęsi, ale nie są one takie zwyczajne Niektóre noszą okulary przeciwsłoneczne, hełmy astronautów czy jeżdżą na rolkach! Strzałka na środku planszy wskazuje, która gęś jest poszukiwana. Kto będzie najbardziej spostrzegawczy i zauważy ją jako pierwszy? Gra ta ma dwa warianty. Przy rozgrywce W turach każdy po kolei kręci strzałką, która wskazuje poszukiwaną gęś i jej szuka. Jeśli mu się uda, w wyznaczonym przez klepsydrę limicie czasu, przesuwa swój pionek na torze punktów. Jeśli piasek w klepsydrze się przesypał, a gracz nadal nie odnalazł poszukiwanej gęsi, do gry wkraczają pozostali gracze! Ten kto jako pierwszy wypatrzy odpowiednią gęś otrzyma punkty. W drugim wariancie wszyscy szukają gęsi jednocześnie! Jeśli gracz jako pierwszy wypatrzy odpowiednią gęś otrzyma tyle punktów, ile ona wskazuje. Jeśli dodatkowo znajdzie drugą taką samą, otrzyma podwójne punkty. Trzeba jednak uważać ponieważ tor punktacji kryje pola specjalne. Gracze muszą dobrze liczyć, czy opłaca im się odszukać gęś, ponieważ jeśli trafią na czaszkę będą musieli wrócić na start! Są też pomocne pola jak gęś, która przenosi gracza na kolejne pole z gęsią. ZAWARTOŚĆ: plansza ze wskazówką 4 pionki klepsydra instrukcja.

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Maksymalna liczba graczy 6
  • Minimalna liczba graczy 1
  • Minimalny wiek gracza 6 lat
  • Rodzaj Rodzinne
  • Wersja Gra planszowa
Produkt
Producent Educa
Kod producenta GXP-850058
EAN 8412668194205
Informacje podstawowe
Rodzaj Rodzinne
Wersja Gra planszowa
Minimalny wiek gracza 6 lat
Minimalna liczba graczy 1
Maksymalna liczba graczy 6
Przybliżony czas rozgrywki 30 min.
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 06:45
Cześć!
Educa 3, 2, 1... Start! (Wyzwanie: Gęś) G3 możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.