Zasilacz Thermaltake Smart SE 530W (SPS-530MPCBEU)

ID produktu: 549804
Zobacz produkty podobne
(1335)
Zapytaj społeczności 129 pytań
Moc:
  • 530W
  • 630W
Opis
Specyfikacja
Opinie (1835)
Inspiracje (50)
Pytania i odpowiedzi (129)
Gwarancje i usługi
Raty
Leasing

Pół modularny

Zasilacz z okablowaniem pół modularnym oznacza, że zdecydowaną część niepotrzebnych przewodów możemy odłączyć. Taka konstrukcja zapewni porządek wewnątrz obudowy. Użytkownicy, którzy często poprawiają możliwości techniczne swoich komputerów, będą mogli z łatwością zainstalować nowe podzespoły. Kolejną zaletą tego typu zasilaczy są atrakcyjne ceny wielu modeli. Wybór zależy głównie od indywidualnych potrzeb użytkownika. Jednak warto zwrócić uwagę na ten czynnik, gdyż co jakiś czas będziemy czyścić zakurzone komponenty lub je wymieniać.

ATX

To najbardziej uniwersalny i najczęściej spotykany standard zasilaczy komputerowych. Znalazł szerokie zastosowanie. Sprawdzi się zarówno przy prostszych konfiguracjach przeznaczonych do pracy biurowej, jak i urządzeniach dla graczy. Wysokość i szerokość tego typu zasilaczy została określona w standardzie. Jednak długość zależna jest od mocy urządzenia i wzrasta proporcjonalnie. To istotna kwestia przy doborze odpowiedniej obudowy, która powinna być przystosowana do rozmiarów zasilacza.

Aktywne chłodzenie

Chłodzenie aktywne jest bardzo wydajne i doskonale dba o odpowiednią pracę komputera. Ponadto stanowi obecnie standard. Jego wadą jest nieco głośniejsza praca. Delikatny hałas można zredukować, instalując wentylatory o większej średnicy. Taki rozmiar sprawi, że będzie obracał się wolniej. Warto również poszukać na rynku urządzeń, wyposażonych w wentylatory, których prędkość obrotu dostosowana jest do temperatury urządzenia. Im temperatura wzrasta, tym szybszy jest obrót.

SCP

Zasilacz odpowiada za dostarczenie energii do podzespołów komputera. W sieci energetycznej dochodzi do wahań parametrów napięcia. SCP (Short Circuit Protection) to zabezpieczenie przeciwzwarciowe. Zostaje aktywowane, gdy w obwodzie wystąpi opór poniżej 0,1 Ω. To zabezpieczenie spotkamy we wszystkich nowych, jak również starszych zasilaczach. Gdy tylko zwarcie zostanie wykryte, zasilacz natychmiast będzie odłączony. Dzięki temu możemy być spokojni o komponenty naszego komputera.

OPP

OPP (Over Power Protection) zabezpiecza przed przeciążeniem cały zasilacz, nie ograniczając się do pojedynczych linii. Dokładnie to samo zabezpieczenie, które można spotkać pod inną nazwą to OLP – Over Load Protection. W obydwu przypadkach zasilanie zostanie wyłączone, gdy pobierana moc przekroczy wartość mocy całkowitej zasilacza.

OVP

OVP (Over Voltage Protection) stanowi zabezpieczenie przed zbyt wysokim napięciem wyjściowym. Zostaje aktywowane w momencie, gdy napięcie jest wyższe o 15%, względem wartości nominalnej. Zabezpieczenie działa na każdej linii wyjściowej zasilacza i wymagane jest przez normę ATX12V. Dzięki temu znacznie zmniejsza się ryzyko awarii zasilanych podzespołów.

OLP

OLP (Over Load Protection) chroni cały zasilacz przed przeciążeniem, nie ograniczając protekcji do pojedynczych linii. Jeżeli pobierana moc przekroczy wartość całkowitą, zasilanie zostanie natychmiast odłączone. W identyczny sposób działa zabezpieczenie, które możemy spotkać pod inną nazwą – OPP (Over Power Protection).

Układ PFC aktywny

Układ PFC pozwala na korekcję współczynnika mocy, aby zminimalizować straty w liniach przesyłowych. Układy aktywne dostosowują się do warunków, jakie panują w danej sieci. To bezpośrednio wpływa na możliwość osiągnięcia wysokiej wydajności zasilacza. Zakres współczynnika mocy wynosi od 0.9 do 0.99. Nie jest to parametr, który w znaczny sposób wpłynąłby na komfort użytkowania komputera. Stanowi jednak bardziej ekologiczne rozwiązanie, co dla wielu klientów może mieć istotne znaczenie.


Smart SE 530w - stabilne zużycie energii na co dzień

Jeden z najbardziej popularnych zasilaczy Thermaltake głównego nurtu - zasilacz serii SMART SE. Jest to seria wydajnych zasilaczy (PSU), które zawierają różne zaawansowane technologicznie komponenty zasilacza. Zasilacz wyposażony został w technologiczne rozwiązania przyjazne dla środowiska. Seria Smart SE dostępna jest w zakresie od 530 do 730 W z półmodułową konstrukcją, która pasuje do większości dostępnych na rynku obudów. Zasilacz Smart SE jest idealny dla rozwiązań do użytku domowego lub biurowego - wszędzie tam, gdzie liczy się niezawodność 24/7.

Sprawność 87%

Zapewnia sprawność do 87% przy obciążeniu 20-100% w warunkach rzeczywistego obciążenia, aby obniżyć koszty energii elektrycznej i zapewnić najniższe straty mocy. Oszczędność niepotrzebnego marnotrawstwa energii i ochrona środowiska.

Płaskie i niskoprofilowe kable

Wszystkie kable są niskoprofilowe, płaskie. Dzięki modułowej konstrukcji używane są tylko te, które są niezbędne dla danego zestawu, co zwiększa przepływ powietrza i poprawia parametry cieplne obudowy, ale także umożliwiają łatwe prowadzenie kabli w obudowie.

Modułowa konstrukcja

Modułowa konstrukcja Smart SE 530/630 / 730W umożliwia użytkownikowi maksymalizację dostępnej mocy i ułatwia konfigurację. Jest to zasilacz półmodułowy, który umożliwia wybór kabli przy zasilaniu systemu zdrowym napięciem.

Najwyższej jakości kondensator

Wysokiej jakości kondensator główny zapewnia doskonałą wydajność przy niskiej impedancji. Stabilna praca działa przez dłuższy czas z doskonałą niezawodnością, aby zwiększyć wydajność zasilacza.

Inteligentne sterowanie wentylatorem

Duży wentylator chłodzący (140 mm), sterowany przez inteligentne urządzenie do kontroli temperatury, może automatycznie wykrywać obciążenie mocy w celu regulacji prędkości obrotowej wentylatora. Pozwala to na utrzymanie optymalnej wydajności przy odpowiednim wyciszeniu.

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Certyfikat sprawności Brak
  • Moc 530W
  • Modularne okablowanie Pół modularny
  • Średnica wentylatora 140 mm
  • Standard/Format ATX
Produkt
Producent Thermaltake
Kod producenta SPS-530MPCBEU
EAN 4713157529893
Informacje techniczne
Standard/Format ATX
Moc 530W
Certyfikat sprawności Brak
Układ PFC Aktywny
Sprawność 87%
Typ chłodzenia Aktywne - wentylator
Średnica wentylatora 140 mm
Modularne okablowanie Pół modularny
Złącza
ATX 24-pin (20+4) 1
PCI-E 8-pin (6+2) 2
12VHPWR PCI-E 5.0 16-pin (12+4) Nie
PCI-E 8-pin Nie
PCI-E 6-pin Nie
CPU 8-pin (4+4) 1
CPU 8-pin Nie
CPU 4-pin Nie
SATA 6
Molex 3
Informacje fizyczne
Wysokość [mm] 86
Szerokość [mm] 150
Głębokość [mm] 160
5/5
(1335)
98% osób poleca
ten produkt
5
80%
4
17%
3
2%
2
1%
1
0%
Najbardziej pomocna opinia
Opinia potwierdzona zakupem
Zasilacz za te pieniądze bardzo przyzwoity. Dobra moc i trzymanie napięć. Dobrze wyposażony z odpowiednim dodatkowym etui na kable, których nie użyjemy w swoim piecu. Niestety kuleje trochę jakość wykonania jeżeli chodzi o kable - brak oplotu, dosyć sztywne, wtyczki wykonane z kiepskiej jakości plastyku, podobnie złącza w zasilaczu. Dodatkowo warto wspomnieć, że zasilacz jest bardzo cichy i nie piszczy przy obciążeniu.
  • ZALETY:
  • + modularny
  • + cichy
  • + 80+ bronze
  • + sporo akcesoriów
  • WADY:
  • - wykonanie kabli
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Czy ten zasilacz wejdzie do obudowy BitFenix prodigy?
Tomek, sprawdz wymiary miejsca na psu w bitfenixie, albo na jakims filmie posluchaj
Zmieści się bez problemu. U mnie śmiga aż miło:)
Cichy, stabilny i tani model godny uwagi ;)
Cichy, stabilny i tani model godny uwagi ;)
Mylisz się, ten zasilacz nie ma certyfikatu 80+, producent tylko umieścił znaczek o 87% wydajności stylizowany na certyfikat 80+.
80Plus Bronze
tak ma certyfikat
Minus Jest to że brak oficjalnego certyfikatu sprawności Mimo braku certyfikatu, wysoka sprawność.
czy to ma złacze atx 2x4 do procesorów intela ?
Tez posiadam ten zasilacz. Widze ze duzo ludzi pisze ze jest cichy...moj dosyc glosno buczy, tak ze go slychac w sasiednim pokoju...teraz nie wiem czy po prostu ma tak buczec czy jest gdzies wibracja na budzie?
@bullitt8408, może po prostu Twój PC pobiera zbyt dużo mocy i jest ten zasilacz cały czas pod obciążeniem? Według mnie jest to bardzo dobry wybór w takiej cenie, dla osób nie wymagających cudów ale i wymagających stabilności i ciszy(w przypadku małego obciążenia zasilacza).
Tani i stabilny zasilacz
Mam zasilacz od ok 8 miesiecy i kilka dni temu zaczal mi tyrkotac wiatrak. Wnioskuje ze lozysko pada. Mial ktos taki problem? na gwarancje oddac?
Jasne ze oddac nie ma na co czekac. Moj od nowosci piszczy. Kondensatory dają dobry koncert. Nie polecam. Mozna poszukac za ta cene cos innego
Mam pytanie karte MSI gtx 970 pod ten zasilacz?
Opinia potwierdzona zakupem
Jakieś półtora roku temu byłem zmuszony zmienić stary zasilacz na nowy z powodu zużycia starego. Miałem dość ograniczone środki, i chciałem kupić coś co podziała solidnie ze 2-3 miesiące, zanim uzbieram na jakiś innny. Wybór padł na ów zasilacz i nie zawiodłem się. Zasilacz (530W) działa już ~1,5 roku i nie zapowiada się, że chciałby paść w najbliższym czasie. Nie znam się specjalnie na elektrycznej stronie produku, więc recenzja może być pod tym względem uboga. Jego modularność to duży plus - można tym pominąć stosy niepotrzebnych kabli do upychania w obudowie (a co za tym idzie do czyszczenia z kurzu). Jest bardzo cichy, nawet pod obciążeniem. Stosunek ceny do jakości w moim rozrachunku wypada dodatnio. Osobiścnie nie miałem z nim problemów przez cały okres jego eksploatacji. Gdy będę kupywał następny zasilacz wezmę pod uwagę właśnie ten, teraz jednak 630W.
  • ZALETY:
  • + Cichy
  • + Modularny
  • + Stosunek jakość/cena
  • + Długowieczny jak na zasilacze z tej półki cenowej
  • WADY:
  • - Ciężko powiedzieć...
Posiadam ten produkt Ponad rok
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

Produkt posiadam prawie półtorej roku i jak dotąd mnie nie zawiódł, współpracuje z lekko podkręconym procesorem Intel Core i5 4490k oraz podkręconą kartą graficzną Gigabyte GTX970 Gaming i mocy w zupełności wystarcza. Co prawda posiadam drugi taki zasilacz gdyż pierwszy zaraz po zakupie się spalił ale Morele.net szybko i sprawnie zamieniło zasilacz na nowy.
Do mojego zestawu wystarczył by zasilacz Thermaltake Smart SE 530W ale w momencie kupna chwilowo nie był dostępny więc wziąłem ten.
  • ZALETY:
  • + Cicha praca (praktycznie niesłyszalny)
  • + Wydajny
  • + Modularny ( w moim przypadku nie ma to znaczenia gdyż wykorzystuję wszystkie przewody dostępne w zestawie)
  • + Ilość przewodów w zestawie
  • + Różne zabezpieczenia
  • WADY:
  • - Obecnie cena, z dzisiejszymi kartami graficznymi nie potrzeba takiej mocy do typowego zestawu komputerowego więc lepiej kupić Thermaltake Smart SE 530W.
Posiadam ten produkt Ponad rok
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

Bardzo dobrze sprawuje się w konfiguracji i7 6700K, GTX 1060 ocv1, 16GB RAM DDR4 2133Mhz przy podkręcaniu i wartościach domyślnych, wiadomo, zostawiłem sobie spory zapas mocy :)

Płaskie kable pomogły pozbyć się kłopotu z okablowaniem w płaskiej obudowie, prawda - nie są zbyt elastyczne, ale wystarczy je odgiąć parę razy i przybierają upragniony kształt - nie są więc za sztywne.

Kultura pracy wypada na solidny plus, zasilacz przy każdej śrubie mocującej go do obudowy ma podłożone specjalne o-ringi (własna modyfikacja) i ze szczerym sumieniem stwierdzam, że wentylator jest niemalże niesłyszalny - pod obciążeniem lekko go słychać.
  • ZALETY:
  • + Kultura pracy
  • + sprawność
  • + kable cienie i nie rzucające się w oczy
  • + torebka z logiem Thermaltake na rzepa w zestawie
  • WADY:
  • - brak
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Bardzo dobry, a co rzadko idzie w parze tani zasilacz. Świetne płaskie kable oraz modularność. Bardzo cichy nawet pod obciążeniem. Polecam.
  • ZALETY:
  • + modularność,
  • + bardzo cichy nawet pod obciążeniem
  • + cena
  • + wyposażenie (kable, saszetka ThermalTake na kable, śrubki, opaski zaciskowe
  • + stabilne napięcia
  • + jedna bardzo mocna linia V12
  • + wysoka sprawność na poziomie 80+ bronze która na 50% obciążeniu sięga 87%....
  • WADY:
  • - ...ale niestety nie potwierdzona oficjalnym certyfikatem (jednakże zapewnie dlatego jest tańszy, niezależne testy potwierdzają, iż spokojnie sprawność jest w przedziale 80+ bronze
  • - kabel zasilania płyty głównej jest tak jakby podzielony na kilka, wobec czego trzeba go spinać opaskami bo się rozlatuje na wszystkie strony
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Działa poprawnie. Nie ma problemu z zestawem ciągnącym ok. 450W.
  • ZALETY:
  • + dobra marka pozwala mieć nadzieję, że podziała długie lata i nie spali komputera
  • + odpinane kable - nawet jeden/dwa kable mniej to zawsze nieco mniejszy bałagan w obudowie
  • + cichy, dzięki dużemu wiatrakowi
  • + wtyczki ATX, CPU i PCI-E umożliwiają odczepienie nadmiarowych pinów
  • + kolorowe gniazda na zasilaczu same wskazują którą wtyczkę należy w nich umieścić
  • WADY:
  • - W obecnych komputerach bardzo rzadko spotyka się gniazda Molex, a jeśli już to często jest ono tylko jedno. Zasilacz posiada oczywiście odpinany kabel z Molexami, jest to jednak jeden kabel z trzema wtykami. Przydałby się wariant z jednym wtykiem na kablu, bałagan w obudowie byłby trochę mniejszy.
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Jak dla mnie rewelacja.
Używam komputera bez podkręcania procesora, z dwoma dyskami, także mam ogromny zapas mocy na przyszłość.
Co do samego zasilacza, to jest bezgłośny, wszystkie kable płaskie, bardzo fajnie rozwiązane.
Do zestawu dostajemy schludne etui na nieużywane w danym momencie kabelki, a które można później zamontować.
Jest to wersja box, więc z zasilaczem dostajemy pełny zestaw śrubek i kabel sieciowy.
  • ZALETY:
  • + Modularność
  • + Mnogość i płaskie kable
  • + Bezszelestna praca
  • + Cena
  • WADY:
  • - Główny kabel zasilający mógłby być o bodaj 1-2 cm dłuższy, bo przy obudowie mid-tower, płaskim kablu i zasilaczu na spodzie obudowy kabla zasilającego płyte jest na styk.
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

Zasilacz dobry w tej cenie. W sli/cf raczej bym się nie bawił (no chyba że coś ma bardzo niski pobór prądu). Zasilacz jest cichy lecz jego wadą jest to że wtyczkę 24 pin ciężko wpiąć no i trzymać się za bardzo nie chce więc trzeba wpiąć trochę mocniej ale bez przesady żeby czegoś nie uszkodzić. Jeżeli macie jakiś znajomych co mają ten zasilacz to warto popytać o wadach i zaletach. Ocena to 4.5 (bardzo dobra) ale że nie mogę takiej dać to niech będzie te 5.0, ogólnie polecam
  • ZALETY:
  • + Cichy
  • + Cena
  • + Modularny
  • + Moc
  • WADY:
  • -Trochę kłopotliwa wtyczka 24 pin (oczywiście działa bez problemu, tylko trzyma się słabo więc trzeba wpiąć trochę mocniej ale bez przesady)
Posiadam ten produkt 1-2 miesiące
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

Super zasilacz. Szkoda, że w morelach nie ma więcej produktów thermaltake'a (np. kieszenie dla 4 dysków 2.5 cala, albo panele przednie z audio i usb 3.0).
  • ZALETY:
  • + * Bezgłośny.
  • + * Modularny (akurat w moim przypadku super się to sprawdza, teraz nie mam w komputerze tyle kabli, tylko te co trzeba).
  • + * Teraz komputer bierze mniej prądu (o jakieś średnio 15 wat - badane tym samym watomierzem w taki sam sposób). Wcześniej miałem starego Chieftec'a.
  • + * Duży wentylator.
  • + * Dobrze spasowane śrubki, gładko się wkręca.
  • + * Torba na niepodpięte kable.
  • + * Wykonanie super.
  • WADY:
  • - * Brak. Nie ma się do czego przyczepić.
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Zastanawiałem się nad tym Thermaltake lub właśnie Chieftec: Chieftec 700W 80+ GPS-700A8. Drugi nie modularny ale moc dużo większa, ciekawe jak z głośnością i ogólnie z jakością wykonania - nie wiem która z firm ma jakość na wyższym poziomie ? Ktoś wie? Na razie planuję jedną kartę graficzną gtx 970 ale w przyszłości może będzie SLI - w takim przypadku przydałby się silniejszy, ale czy warto ?
Opinia potwierdzona zakupem
Dobry i solidny zasilacz. Posiada wszystko czego trzeba, no może z wyjątkiem certyfikatów, ale dzięki temu jest tańszy. Nie zmienia to faktu że jego sprawność jest na poziomie 85+. Według mnie jeden lepszych współczynników jakości do ceny
  • ZALETY:
  • + cichy
  • + semimodularne okablowanie
  • + statystycznie mało awaryjny
  • + w stosunku do mocy całkowitej linia zasilania 12V przyzwoita - 89%
  • + płaskie kable o jednolitej kolorystyce
  • + jakość/ceny
  • + dodatkowe etui na nieużywane kable
  • WADY:
  • - Jak już mam czegoś się doszukać
  • - brak certyfikatu (ale o tym już pisałem)
  • - kable dość sztywne, ale dla chcącego... :)
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

Zasilacz modularny w pełni spełnia swoja role, ladny oplot kabli jak i linia 12v sprawia ze zasilacz jest coraz to chętniej kupowany w cenie do 300zl. 630w wystarcza do utrzymania stabilnej pracy nawet bardzo wydajnej jednostki, przez wiele godzin
  • ZALETY:
  • + Cena do jakości wyraźnie na
  • + Plus
  • + Modularny co prawda nie w pełni
  • + Moc w stosunku do ceny. 630w
  • + 87% sprawnosci to co prawda certyfikat Bronze lecz jest bardzo bliski ,,silverowi,,
  • WADY:
  • - Czerwone końcówki na wtykach od zasilania karty graficznej.
  • - Ciężko wpinajace sie 24pin
Posiadam ten produkt Ponad pół roku
Zasilacz nie ma oplotu, ma czarne płaskie kable. Czerwone końcówki, co kto lubi, u mnie np. ładnie komponuje się z płytą gigabyte z97 gaming 3, więc nie może to być wadą, bo jak to się mówi, widziały gały co brały :) A 24pin u mnie ładnie się odpina, co prawda, mocno siedzi, ale ma do odblokowania zaczepy poprzez ściśnięcie.. i wtedy wychodzi bez problemu :)
Opinia potwierdzona zakupem
Bardzo przyzwoity, solidny i cichy zasilacz, a do tego modularny, co w moim przypadku było priorytetem. Wbudowany 140 mm wentylator jest skuteczny i wydajny. Jedyne do czego można się przyczepić to okablowanie, któremu brakuje oplotu, jest sztywne, a w moim przypadku kabel przeznaczony do dysku i cd-romu był niestety za krótki (dla zainteresowanych: w zestawie są dwa, więc nie ma o co się martwić).
  • ZALETY:
  • + cichy
  • + wydajny
  • + modularny
  • + 80+ bronze
  • + dodatkowe akcesoria
  • WADY:
  • - wykonanie kabli
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Zasilacz użytkuję od ponad pół roku i według mnie jest to dobry produkt w dobrej cenie.
Zasilacz pracuje z kompem, który ma na wyposażeniu:
- 1 x dysk SSD,
- 4 x dyski HDD,
- 1 x Radeon HD 7970,
- AMD APU.
  • ZALETY:
  • + okablowanie modularne
  • + cichy
  • + sprawność
  • + stosunek ceny do jakości
  • + stabilne napięcia
  • WADY:
  • - może to niekoniecznie ważna wada, ale kable modularne jednak mogły by być trochę dłuższe
  • - brak certyfikatu potwierdzającego sprawność
  • - przydałby się jeszcze jeden kabel modularny z wtykami SATA
Posiadam ten produkt Ponad pół roku
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

"Modularność" zasilaczy jest przereklamowana. Osobiście miałbym mniej "bajzlu" w budzie, gdybym miał na stałe jedną, grubą wiązkę kabli, niż kilka wtyczek. Przy jednym dysku, jednym napędzie i jednej karcie graf., mam tylko jedno wolne gniazdo w zasilaczu :)
  • ZALETY:
  • + Wysoka wydajność, bardzo cichy, świetny wygląd, stosunkowo niska cena. Najwyższa sprawność, przy najniższej cenie. Długość kabli wystarczająca nawet przy budzie 0,5 x 0,5 metra, przy zasilaczu montowanym na dole.
  • WADY:
  • - Brak.
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

"Modularność" zasilaczy jest przereklamowana. Osobiście miałbym mniej "bajzlu" w budzie, gdybym miał na stałe jedną, grubą wiązkę kabli, niż kilka wtyczek. Przy jednym dysku, jednym napędzie i jednej karcie graf., mam tylko jedno wolne gniazdo w zasilaczu :)
  • ZALETY:
  • + Wysoka wydajność, bardzo cichy, świetny wygląd, stosunkowo niska cena. Najwyższa sprawność, przy najniższej cenie. Długość kabli wystarczająca nawet przy budzie 0,5 x 0,5 metra, przy zasilaczu montowanym na dole.
  • WADY:
  • - Brak.
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

"Modularność" zasilaczy jest przereklamowana. Osobiście miałbym mniej "bajzlu" w budzie, gdybym miał na stałe jedną, grubą wiązkę kabli, niż kilka wtyczek. Przy jednym dysku, jednym napędzie i jednej karcie graf., mam tylko jedno wolne gniazdo w zasilaczu :)
  • ZALETY:
  • + Wysoka wydajność, bardzo cichy, świetny wygląd, stosunkowo niska cena. Najwyższa sprawność, przy najniższej cenie. Długość kabli wystarczająca nawet przy budzie 0,5 x 0,5 metra, przy zasilaczu montowanym na dole.
  • WADY:
  • - Brak.
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Opinia potwierdzona zakupem
Używam codziennie przez kilka godzin od ponad 2 lat. Pracuje stabilnie i cicho, nawet pod obciążeniem. Na pokładzie Procesor Intel Core I5-7600K, 3.8GHz, 6MB i grafika MSI GeForce GTX 1070 G 8GB GDDR5. W zestawie dołączone kable o różnych końcówkach- jeśli wszystkich nie użyjecie, można przechować w całkiem zgrabnym etui, także dołączonym do zestawu. Kable niestety bez oplotu, to mały minus. Za tą cenę zdecydowanie warto.
  • ZALETY:
  • + cichy
  • + kable i etu
  • + cena
Posiadam ten produkt Ponad rok
Opinia potwierdzona zakupem

Opinia pochodzi z modelu: Zasilacz Thermaltake Smart SE 630W (SPS-630MPCBEU)

Zastąpił mój poczciwy OCZ StealthXtream 2 400W. Moc Thermaltake jest powalająca gdyż posiada jedną porządną linię 12v. Przy tym dobry design i dobrze schładzający wentylator czyni go idealnym i wyjątkowym w swojej cenie.
  • ZALETY:
  • + 1 mocna linia 12v-588W
  • + Modularność
  • + Wygląd
  • + Wentylator 140mm
  • + Oplot kabli (dobry w układaniu)
  • + Zapakowanie (torba na dodatkowe kable)
  • WADY:
  • - Nie dostrzegłem gdyż nie jestem jeszcze w stanie wykorzystać go w pełni.
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Bardzo dobry zasilacz u mnie zasila gtx 660 i intel core i5 3350p i nie ma problemu. Kable są trochę sztywne ale za to płaskie więc trochę łatwiej zaaranżować okablowanie w obudowie. Długość kabla pin 8 to 55 cm. Zasilacz modularny więc posiada odpinane kable (schowane w bardzo fajny saszetkę na rzepy).
  • ZALETY:
  • + odpinane kable
  • + płaskie kable ułatwiające aranżację okablowania
  • + długość kabli
  • + cicha praca
  • + saszetka na kable
  • WADY:
  • - trochę sztywne kable
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Nie dość że tańszy od swojego głównego konkurenta Deus M1 to do tego lepszy :) Lepiej trzyma napięcia, dłuższa gwarancja oraz świetnie kable. Jest to zasilacz który został zaprojektowany tak żeby był montowany na dole obudowy ze względu na kable, w przypadku starych obudów trzeba wyginać niektóre kable.
  • ZALETY:
  • + długie kable
  • + 3 lata gwarancji
  • + cichy (nawet pod obciążeniem)
  • + 41A na linii 12v (492W)
  • WADY:
  • -nie zauważyłem! (może mało molexów)
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Masz pytania? 
U
21.01.2018
Czy ten zasilacz da rade z 2x Gtx1080 cpu i5 4690k ,16gb hyperx savage?
J
Jacek
21.01.2018
zerknij tutaj ale wg mnie może być za mało
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/geforce-gtx-1080-testy-wydajnosci/strona/26047.html
Zgłoś nadużycie
V
Vojteh
21.01.2018
Wszystko zależy od twoich innych podzespołów, najlepiej podlicz całkowity pobór mocy i weź 10% margines.
Pozdrawiam
Zgłoś nadużycie
Ł
Łukasz
21.01.2018
Nie. Zdecydowanie trzeba coś mocniejszego.
Zgłoś nadużycie
P
Pomocnik
21.01.2018
https://pcpartpicker.com/list/fzNGBP

Zerknij tutaj, zalecana moc to co najmniej 580 Watów i to nie licząc nawet podkręcania, dodatkowych wiatraczków, LEDów.
Szczerze, o ile każda generacja kart i procesorów jest bardziej energooszczędna pomimo więcej mocy i sporo ludzi uważa, że ilość potrzebnej mocy jest przeceniana, to przy takim zestawie wg mnie 650W byłoby optymalne. Weź pod uwagę, że specyfika pracy każdego zasilacza jest taka, że przy maksymalnym obciążeniu pracuje on mniej wydajnie - więc realnie to 530W może i da radę, ale ja bym nie próbował. Uczciwie też przy 2x1080 kupować zasilacz tej klasy, to trochę słabo... Dorzuć kilka stówek i kup coś super porządnego, bo szkoda ryzykować całym sprzętem średnim zasilaczem. Polecałbym coś takiego przykładowo: Zasilacz Corsair RM650X 650W (CP-9020091-EU) - super porządny i w pełni modularny, więc mniej kabli będzie.
Zgłoś nadużycie
M
Maciej
21.01.2018
Nie.
Zgłoś nadużycie
K
Krzysztof
21.01.2018
Moim zdaniem będzie za mało... Choć to zasilacz dobrej klasy, ale 2 sztuka GTX 1080 swoje biorą... Jestem zdania, że 600 to absolutnie minimum, ale ja raczej dla większej swobody kupiłbym 800.. droższy ale bezpieczniejszy... Znany Youtouber Ziemniak ma do takiej konfiguracji z tego co pamiętam 1000
Zgłoś nadużycie
T
Tomasz
21.01.2018
Niestety obawiam sie ze moze miec za malo mocy na lini 12v. Do 2x1080 i 4690 proppnowalbym minimum 700w z 80 plus.
Zgłoś nadużycie
D
Dave
21.01.2018
Polecam minimun 600W. Dla swietego spokoju. Pozdrawiam.
[URL=http://www.bilder-upload.eu/show.php?file=bfc2f6-1516569513.jpg][IMG]http://www.bilder-upload.eu/thumb/bfc2f6-1516569513.jpg[/IMG][/URL]
Zgłoś nadużycie
M
Marcin
21.01.2018
Generalnie każda generacja kart i procesorów jest coraz bardziej energooszczędna i może by i wystarczyło, ale specyfika pracy każdego zasilacza jest taka, że działa on optymalnie przy pewnym % progu obciążenia maksymalnego - tak więc te 530W to jest maks, jakie może dać, ale pracowałby lepiej przy 430W obciążenia. Zazwyczaj za taki próg przyjmuje się 80%.

W związku z tym, sądzę że takie 650-700 będzie optymalne, a z porządnej firmy 650 będzie wg mnie najlepszym wyborem - polecam coś jak Zasilacz Corsair RM650X 650W (CP-9020091-EU) - w pełni modularny, więc mniej kabli w obudowie. Ale tak serio, kup coś porządnego, dwie świetne karty i kupowanie jednak bardzo budżetowego zasilacza jak ten jest trochę bez sensu, już dopłać te dwie stówki powiedzmy i kup coś porządnego, lepiej nie ryzykować.
Zgłoś nadużycie
M
Marcin
21.01.2018
Poprawka: chciałem napisać 750W na najlepszy wybór i zlinkować do odpowiedniego Corsaira, ale coś nie pykło niestety.
Zgłoś nadużycie
r
r3cznIk
21.01.2018
moim zdaniem: NIE, model 630W nie dał rady z jedną GTZ 1080Ti (Aourus). Przy nagłym wzroście użycia karty, karta się zawieszała (czarny ekran, wentylatory na 100%) po wymianie na SeaSonic Focus Plus Platinum 650W (SSR-650PX) problem się więcej nie pojawił.
Zgłoś nadużycie
r
r3cznIk
21.01.2018
GTX nie GTZ ;) (dlaczego nie można edytować własnych komentarzy?)
Zgłoś nadużycie
M
Michał
21.01.2018
Po pierwsze - nie. Jak piszą wyżej, 650W to takie minimum w tym przypadku.
Po drugie - nie widzę sensu łączyć takich dobrych kart z (średnim już) procesorem. Chyba, że chodzi o kopanie krypto, albo granie w 4K - to jeszcze przejdzie.
Po trzecie - odradzam SLI.

Pozdrawiam!
Zgłoś nadużycie
P
Piotr
21.01.2018
Nie - brakuje mu złączy do podłączenia dwóch GTX1080 - potrzebujesz 2x8pin i 2x6pin, a ten zasilacz ma tylko 2x8pin (6+2pin).
Zgłoś nadużycie
P
PoznanskaPyra
22.01.2018
Brak wtyczek to mniejszy problem, bo możesz sobie złączki kupić. Jednak braknie Ci mocy w szczytowych momentach. Polecam coś od 650W w górę, jednak nie może być to jakieś badziewie noname z czarnej listy, a musi być markowy i sprawdzony sprzęt.
Zgłoś nadużycie
R
Robert
22.01.2018
Witam.Ten Thermaltake prawie na pewno nie da rady.Minimum to dobry zasilacz 650 wat lub więcej.
Zgłoś nadużycie
M
Major
22.01.2018
Będzie na styk. Ja używam do gtx970+OC i 4770K + OC. Średni pobór z gniazdka 300-320W
Zgłoś nadużycie
S
Sławomir
22.01.2018
Nie da rady.
Zgłoś nadużycie
R
Radek
22.01.2018
Mój poprzedni zasilacz Corsair HX 520 poddał się po miesiącu po wymianie grafiki z Radeon270X na GTX1080. Obecnie mam 850RMi Corsair. Faktycznie jest to duży zapas do i7700k i GTX1080. Z pomiarów, które można robić przy użyciu tego zasilacza wychodzi mi, że zestaw pod pełnym obciążeniem ciągnie ok.350W w porywach do 400W. Skoro planujesz GTX1080 w SLI to nie oszczędzaj na zasilaczu. Do podwójnego GTX1080 nie brałbym mniej niż 750W. Nie warto ryzykować sprzętu za 5-6 tysięcy (przy obecnych cenach nawet więcej) dla 3 stówek oszczędności.
Zgłoś nadużycie
J
Jacek
22.01.2018
Nie
Zgłoś nadużycie
D
DMS
23.01.2018
nie nie wystarczy, poza tym 2x1080 to totalny overkill do tego procka, lepiej kup jedna i 8700k zaoszczedzisz pare tysi na nastepna
Zgłoś nadużycie
S
Sebastian
28.01.2018
Nie da rady
Zgłoś nadużycie
a
aaa
06.02.2018
Nie
Zgłoś nadużycie
S
StJakub
22.03.2018
Dokładnie, to zależy jeszcze od reszty podzespołów, ale w tym przypadku celowałbym w coś w granicach 600-650W.
Możesz sobie obliczyć moc zasilacza np na tej stronie, często z niej korzystam.
https://outervision.com/power-supply-calculator
Albo wpisując w google PSU calculator ;)
Zgłoś nadużycie
Warunki gwarancji
Długość
36 miesięcy
Typ gwarancji
Producenta
Informacje o gwarancji producenta
Opis:
Kontakt: http://my.thermaltake.com/ctGeneral.aspx
Usługi
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
Gwarancje
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(1835)
Pytania i odpowiedzi
(129)
Inspiracje
(50)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 02:58
Cześć!
Zasilacz Thermaltake Smart SE 530W (SPS-530MPCBEU) możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

237,90 zł
Do koszyka