Gogle VR Oculus Rift + Touch Motion-Controller (P-301-00095-01)

ID produktu: 1483235
Zobacz produkty podobne
(26)
Zapytaj społeczności 14 pytań
  • Kompatybilność: Do komputera, Do telefonu, Samodzielne
  • Pole widzenia [°]: 180
  • Rozdzielczość: 2160 x 1200
Opis
Specyfikacja
Opinie (26)
Inspiracje (2)
Pytania i odpowiedzi (14)
Gwarancje
Raty

Rozszerz ekran swojego monitora

Ten model gogli VR jest kompatybilny z komputerem, dzięki czemu będzie to świetne uzupełnienie gamingowego wyposażenia, jak również dodatkowe akcesorium do oglądania filmów, korzystania z aplikacji i programów. Gogle VR do komputera umożliwią odkrywanie topowych gier w zupełnie nowej jakości. Zanurz się w rzeczywistości wirtualnej, tocz potyczki i przeżywaj przygody dzięki goglom VR.

Rozszerz ekran swojego smartfona

Ten model gogli VR jest kompatybilny ze smartfonem, dzięki czemu do korzystania z wirtualnej rzeczywistości nie potrzeba niczego więcej. Gogle VR do smartfona to świetne uzupełnienie urządzenia mobilnego oraz sposób na przeniesienie rozrywki na zupełnie nowy poziom. Okulary kompatybilne ze smartfonem przydadzą się zarówno podczas gier, jak również do oglądania materiałów wideo.

Żyroskop

Ten model gogli VR wyposażono w żyroskop. To bardzo przydatny czujnik, który z dużą dokładnością rozpoznaje położenie gogli i ruchy, jakie wykonuje użytkownik. Żyroskop dokonuje pomiaru prędkości kątowej, rozpoznaje położenie okularów oraz to, w jaki sposób się poruszają. Analizowane są kąty obracania się w różnych osiach, dzięki czemu użytkownik uzyskuje odpowiedni obraz podczas poruszania głową.

Czujnik zbliżeniowy

Dla jeszcze wyższej wygody użytkowania, ten model gogli VR wyposażono w czujnik zbliżeniowy, który bezbłędnie rozpozna chwilę, w której gogle zostaną założone. Czujnik zbliżeniowy, po wykryciu założenia gogli na głowę, uruchomi je, dzięki czemu użytkownik szybciej będzie mógł rozpocząć ich użytkowanie.

Czujnik magnetyczny

Niektóre modele gogli VR dysponują dodatkowymi czujnikami. Ten model okularów VR wyposażono w czujnik magnetyczny, dzięki czemu programy, gry i aplikacje reagują na zmianę pola magnetycznego. Najczęściej ma on formę niewielkiego przycisku, który wystarczy aktywować, by wywołać określoną akcję – na przykład uruchomić konkretny film spośród wielu do wyboru.

Akcelerometr

Ten model gogli VR wyposażono w cały szereg kluczowych czujników, a jednym z nich jest akcelerometr, czyli czujnik przyspieszenia. Jego zadaniem jest wykrywanie i reakcja na ruchy głowy i ciała, jakie wykonuje użytkownik gogli. Akcelerometr jest niezbędny szczególnie podczas użytkowania gier, ale też znajduje zastosowanie podczas oglądania filmów.

Wkrocz do świata Rift

Rift to całkowicie wyjątkowe doświadczenie. Niezależnie od tego, czy wkraczasz do świata swojej ulubionej gry, oglądasz wciągający film VR, przemieszczasz się do lokalizacji na drugim końcu świata, czy po prostu spędzasz czas ze znajomymi w wirtualnej rzeczywistości, doznania będą niezwykle realne.

Magia obecności

Zaawansowana technologia wyświetlania Rift w połączeniu z precyzyjnym systemem śledzenia konstelacji z małymi opóźnieniami zapewnia wrażenia obecności w miejscu, w którym rozgrywa się akcja. Magia obecności zmienia wszystko. Przygotuj się na niespotykane wrażenia.

Naturalne gesty i ruchy

Kontrolery Touch są niezwykle intuicyjne. Wykonywanie różnych czynności w wirtualnej rzeczywistości przychodzi tak naturalnie jak w codziennym życiu.

Nowoczesny i wyrafinowany styl

Od samego początku poczujesz i zauważysz dbałość o szczegóły przy projektowaniu i tworzeniu urządzenia Rift. Możliwość dostosowania, wygoda i piękno – technologia i design Rift są równie spektakularne, jak doświadczenia oferowane przez urządzenie.

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Kompatybilność Do komputera, Do telefonu, Samodzielne
  • Pole widzenia [°] 180
  • Rozdzielczość 2160 x 1200
Produkt
Producent Oculus
Kod producenta 301-00095-01
EAN 0815820020103
Informacje podstawowe
Licencja biznesowa Nie
Informacje techniczne
Pole widzenia [°] 180
Rozdzielczość 2160 x 1200
Złącza
Displayport Nie
3.5 Jack Nie
HDMI Tak
USB Tak
MicroUSB Nie
USB-C Nie
5/5
(26)
93% osób poleca
ten produkt
5
85%
4
8%
3
8%
2
0%
1
0%
Najbardziej pomocna opinia
Opinia potwierdzona zakupem
Cóż... jeśli chodzi o działanie nie mam zastrzeżeń. Było by 5 gwiazdek. No więc dla czego tylko 3? Bo obudowa jest na poziomie kartonowego google. Równie dobrze mogła by być z papieru. Mój samsung VR wygląda przy nich jak ruski czołg. Ale czy to takie ważne? Tak- bo przy upadku z 30cm gogle się rozlatują. W moich pierwszego dnia poszedł wyświetlacz - niezbyt mocne uderzenie o rant krzesła. A nie istnieje coś takiego jak serwis Oculusa. Każde, najmniejsze uszkodzenie powoduje że sprzęt nadaje się do kosza. Uszkodzony wyświetlacz- śmietnik. Przetarty przewód- śmietnik. Wyrwana wtyczka- śmietnik. I jest to oficjalna odpowiedz którą otrzymałem od centrali Oculusa.
Trzeba było kupi Vive...
  • ZALETY:
  • + Jakoś obrazu.
  • + Intuicyjne kontrolery
  • + Niska cena
  • WADY:
  • - Ażurowa konstrukcja
  • - Totalny brak wsparcia ze strony serwisu. Na pytanie o pęknięty wyświetlacz proponują zrestartować urządzenie.
  • - Brak części zamiennych na rynku- ani kabli, ani optyki, ani wyświetlaczy... Jak coś padnie to śmietnik.
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Serwis nie oferuje możliwości płatnej naprawy?
jedyne czesci "serwisowe" to akcesoria na stronie producenta https://www.oculus.com/accessories/ . Zamowilem od Nich ze strony i paczka szła z Irlandii tak wiec nie bac sie bo wszystko ladnie zapakowane (szlo UPSem) 3 dni.
Coś kolegę ponosi. Kable są dostępne na sklepie OCULUS . Jak i z serwisem nie ma problemu jeżeli nie jest to uszkodzenie mechaniczne. Miałem przebarwienia na ekranie i po 1,5 tygodnia przyszedł mi całkowicie odnowiony produkt! została stara obudowa. Gąbki, plastik przednia obudowa , nowa optyka razem z wyświetlaczem, nawet paski i słuchawki nowe. Jak sie poszuka to i po gwarancyjnie da się naprawić.
Dodatkowo dodam że mam teraz produkt drugi rok. I po wielokrotnym upadku jak i goli tak i padów oraz mocnych uderzeniach o ściany czy szafki dalej działają wiec 100% polecam. Wiadomo jak ktoś ma pecha to pewnie 30 cm i się rozbije.
Przewody są dostępne na stronie producenta, drogie ale są. Jeżeli chodzi serwis gwarancyjny to rewelacja (miałem przebarwienie na ekranie). Wymienili prawie wszystko,pęknięte przedni plastyk\ głąbki\ paski i słuchawki\ ekran z optykę nawet przewód . W sumie to obudowa i numer seryjny został. Więc polecam
Opinia potwierdzona zakupem
Urządzenie przyszło wraz z fajną walizką, w której można przechowywać gogle a nawet zalecam to jeżeli nie zamotujesz sensorów na stale np. na ścianie (trzeba dokupić przedłużacz usb 3.0 ponieważ kable od sensorów są dość krótkie (przewód od gogli jest wystarczająco długi)). Jak ktoś zamierza grać w 360 stopniach to musi dokupić dodatkowy sensor bo inaczej zasłoni plecami kontrolery i zgubią one połączenie.
Do gier dużo miejsca wymagane nie jest można stać w miejscu i tylko machać rękoma ale oczywiście o wiele wygodniej mieć chociaż 2m^2.
jeżeli chodzi o wymagania to na moim sprzęcie na niskich trzymam gry w 90fps co jest wymagane (i5 4590, 8ddr3 1600, msi r9 380 4gb) o przyzwoitym supersamplingu oczywiście mogę zapomnieć jedynie jakieś 1.2 - 1.4x max. Gry są nie ostre ale idzie się przyzwyczaić nawet jak byś miał 1080ti i dał supersampling na tyle ile się da to i tak dobrej ostrości jak na monitorze nie uzyskasz.
Problem choroby lokomocyjnej się pojawia w grach, które stosują inną metoda poruszania się niż teleportowanie albo jak twój sprzęt nie wyrobi 90fps i będzie miał spadki, więc mój zestaw to jest minimum minimum.
W grach online plaga dzieciaków ale trzeba się z tym liczyć (no i znajomość angielskiego też się przyda jak się nie ma przyjaciół Polaków).
Do oglądanie filmów kompletnie się nie nadaję, chyba że stworzone specjalnie pod vr 360 stopni filmy. Oczywiście są one bardzo zamazane - nie ostre, ale nie zwrócisz na to uwagi przy filmach "egzotycznych" :D
Z zestawem mamy dostępna gierkę Robo recall za darmo z oculus store, którą bardzo polecam. (ogólnie jest trochę darmowych gier w oculus store i na steamie)
  • ZALETY:
  • + immersyjność
  • WADY:
  • - wymagania
  • - choroba lokomocyjna
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Dzięki za wyczerpanie tematu, przydatna opinia :) Miałbym do ciebie jeszcze takie pewne pytanie, jako, że wykazujesz się dbałością o szczegóły. Czy według ciebie rozmieszczenie sensorów wokół użytkownika (znaczy jeden po jego lewej, drugi po jego prawej stronie) rozwiązałoby problem "gubienia połączenia" między sensorami, a kontrolerami? Bo wtedy jeden sensor obejmowałby 180 stopni użytkownika, więc TEORETYCZNIE utrata połączenia jest w tym wypadku prawie niemożliwa, aczkolwiek jakby to wyglądało w praktyce?
Mogę od siebie dodać, że z dwoma sensorami nie udało mi się znaleźć dla nich idealnej pozycji. Kucanie tyłem czasami sprawiało ten problem, że na sekundę traciłem sygnał któregoś kontrolera. Nie utrudnia to rozgrywki może być jedynie dokuczliwe dla bardzo uczulonych na szczegóły.
Opinia potwierdzona zakupem
Posiadam oculusa już prawie miesiąc i cóż mogę powiedzieć. Na pewno nie żałuję kupna. Otwieranie paczki było niezapomnianym przeżyciem i zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Wszystko ślicznie zapakowane i ten zapach nowości coś pięknego. Długo debatowałem nad wyborem między Oculusem i HTC Vive. Ostatecznie Oculus wygrał przez kontrolery, możliwość korzystania z dwóch platform, lepsze jakościowo soczewki, słuchawki w zestawie (nadal z niższą ceną niż vive bez słuchawek) które są bardzo dobrej jakości. Przeważył też lekko fakt, że nie miałem zbyt dużej powierzchni na room-scale, której wymagał Vive. Ale nawet jeśli miałbym wymaganą powierzchnię to i tak wolałbym oculusa z 3 sensorami. Jeśli ktoś z was też ma ten problem i nie może wybrać między Vive a Oculusem to mogę szczerzę polecić Oculusa. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń i w pełni spełnił moje oczekiwania. I jeszcze dla bardziej wymagających mogę też dodać, że z dwoma sensorami ostatecznie zawsze znajdą się jakieś punkty w których będzie zanikał sygnał. Zanikał mi głównie w momentach kiedy byłem odwrócony tyłem do sensorów i musiałem kucnąć żeby coś podnieść z ziemi. Nie jest to jakoś super uciążliwe ale warto o tym wspomnieć. Na gtx1080 chodzi jak perełka i bawiłem się też w supersampling nawet do 2.0 (chociaż karta nie była zadowolona) ale ostatecznie nie dostrzegłem zbyt dużej różnicy i zostałem na niższym.
  • ZALETY:
  • + Cena
  • + Jakość obrazu
  • + Bardzo dobre i intuicyjne kontrolery
  • + Wygoda
  • WADY:
  • - do room-scale 360* wymagane są niestety 3 sensory
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Genialny sprzęt. Bardzo wygodne kontrolery (zwłaszcza w porównaniu z VIVE), choć VIVE posiada więcej "przycisków" (cztery strefy tapnięć na touchpadzie a tutaj tylko dwa standardowe przyciski na kontroler). Dużo bardziej estetyczne wykonanie. Wrażenia z "jazdy" nieporównywalne z czymkolwiek innym. Na pewno warto zadbać o odpowiednią ilość przestrzeni w pomieszczeniu, wyznaczyć strefę bezpieczeństwa tak, by mimo wszystko była oddalona od ścian o przynajmniej metr. Warto też zainwestować w trzeci sensor (ustawiony za plecami), koniecznie dokupić wymienne pianki (kupiłem z eko-skóry, bardzo dobry wybór), bo ta przesiąka potem bardzo szybko. Można też pomyśleć w zamontowanie haka w suficie do podwieszenia kabli oraz wymianę żyrandola na plafon.
  • ZALETY:
  • + gry i aplikacje VR są wyjątkowym i bardzo świeżym przeżyciem
  • + dobra jakość obrazu i dźwięku
  • + wygodne i intuicyjne w obsłudze kontrolery
  • WADY:
  • - brakuje trzeciego sensora
  • - wyświetlacze w niektórych egzemplarzach są wadliwe, różnią się między sobą poziomem czerni
  • - nieprzemyślane zastosowanie zwykłej pianki na goglach, bardzo szybko chłonie pot
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Przy odpowiednim ustawieniu sensorów trzeci jest niepotrzebny (o ile nie mówimy o bardzo dużym obszarze gry) - tylko nie należy się sugerować polecanym ustawieniem. Ja zawiesiłem je pod sufitem, na przekątnej mojego obszaru gry (jeden z przodu po lewej, drugi z tyłu po prawej) i na obszarze około 2.5m x 2.5m nie mam żadnych problemów.
Opinia potwierdzona zakupem
Świetne okulary i jeszcze lepsze kontrolery (moim zdaniem najlepsze na rynku). Same google lepsze (lżejsze, wygodniejsze i odrobinkę lepszy obraz) z kolei "Room scale" odrobinę gorszy od konkurencyjnego Vive, jednak z 3 czujnikami porównywalny. Przy standardowych 2 zupełnie wystarczający do symulacji itp... przy większej swobodzie ruchu jedynie wystarczy dbać by za często nie odwracać się plecami do czujników i także precyzyjnie wyłapuje (jednak 3 czujnik wymagany gdy głównie zależy nam na pełnym room scale).
  • ZALETY:
  • + Wygoda, jakość obrazu, genialne kontrolery
  • WADY:
  • - Przy 2 czujnikach drobne problemy przy większej swobodzie ruchu.
Posiadam ten produkt 1-2 miesiące
Opinia potwierdzona zakupem
Bardzo dobrze opakowane - ma się uczucie, że kupiło się coś "extra".
Działanie bez zarzutu. Konfiguracja 360' z trzecim sensorem na R9 290x śmiga bez problemów z wydajnością. Działa bez problemu ze SteamVR.
Obudowa jest specyficzna - materiał bardzo zbiera zabrudzenia z palców - działa jak tarka, ale można spokojnie z tym sobie radzić załączoną ściereczką z małą ilością wody.
Polecam nakładki VRCover - łatwiej utrzymać higienę.
Posiadam ten produkt 1-2 miesiące
Opinia potwierdzona zakupem
Jeśli się zastanawiasz :
Oculus czy vive?
Odpowiedź jest tylko jedna!
Oculus! bo ma dużo lepsze pady, dużo gier na wyłączność, oraz może być używany na obu platformach!
Jest dużo lżejszy i na start ma bardzo dobre słuchawki, które można łatwo zdemontować! Serdecznie polecam
  • ZALETY:
  • + najlepsze pady na rynku
  • + lekki
  • + wbudowane słuchawki
  • + gry na wyłączność
  • + obie platformy
  • WADY:
  • -gorszy tracking / (3 sensory = porównywalny)
Posiadam ten produkt Ponad pół roku
Opinia potwierdzona zakupem
Immersja jest niesamowita, co do oprawek okularów to ja nie mam problemu w korzystaniu w okularach a mam te z grubymi oprawkami. wystarczy odpowiednio paseczki dopasować i nauczyc sie zakładać i zdejmować. Jedyny minus to ze z czasem sie przeciera materiał (od sciagania i zakłądania) i widoczne są ślady ale poza tym ok
Posiadam ten produkt 1-2 miesiące
Opinia potwierdzona zakupem
Wszystko zgodne z opisem. Jestem mega zadowolony, koszt dość duży ale frajda nieziemska.
  • ZALETY:
  • + Solidne
  • + soczewki wyraziste
  • + Dźwięk dość basowy i wyraźny.
  • WADY:
  • - Przeszkadza trochę kabel
  • - mogło by być wszystko bezprzewodowo. Mocno skręca się przewód.
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Robi wrażenie aczkolwiek trzeba mieć odp. duże pomieszczenie, wymieniam go na model bez dodatkowych czujników itp.
  • ZALETY:
  • + Jakośc
  • WADY:
  • - ergonomia
Posiadam ten produkt Ponad rok
Opinia potwierdzona zakupem
Serdecznie polecam :D super urządzenie, niezapomniane wrażenia. Niestety wymaga bardzo dobrej i wydajnej jednostki komputerowej.
Posiadam ten produkt Ponad pół roku
Czy wg. Ciebie RTX 2080 TI wydoli i wystarczy do w miarę normalnego użytkowania takich okularów?
Bez najmniejszych problemów, na Gtx 1060 6gb chidzilo w plus 70 fps przy antyaliasingu 1,5x. :)
Mi śmiga na gtx 970 G1
GTX 1070 wystarcza bez problemów.
Czy gogle muszą być bezpośrednio wpięte w wyjście HDMI w karcie graficznej, czy będą działać również podłączone np. do amplitunera (podpiętego pod HDMI w GPU) lub telewizora (podpiętego pod HDMI w GPU)? Jak długie są kable do stacji bazowych?
Opinia potwierdzona zakupem
Super zabawa, gry które wcześniej ogrywało się na monitorze, na Oculusie wchodzą w całkowicie inny wymiar
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Opinia potwierdzona zakupem
Polecam z uwagi na super kontrolery - w porównaniu z tymi od HTC są fenomenalne.
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Opinia potwierdzona zakupem
GTX 1060 6GB + Intel Core I5-4570, 3.2GHz śmiga bez problemu.
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Super sprawa każdy powinien to mieć.
Posiadam ten produkt Ponad rok
Opinia potwierdzona zakupem
Produkt działa mi świetnie.
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Opinia potwierdzona zakupem
Jak to Oculus. Super sprawa!
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Opinia potwierdzona zakupem
Sprzęt warty swojej ceny.
Posiadam ten produkt Ponad pół roku
Opinia potwierdzona zakupem
Jestem bardzo zadowolony.
Posiadam ten produkt Ponad pół roku
Opinia potwierdzona zakupem
Mogłyby być tylko tańsze.
Posiadam ten produkt 1-2 miesiące
Masz pytania? 
U
23.11.2018
Czy istnieje możliwość oddania VRa do naprawy?
O
Opiekun Kategorii Maciej
31.01.2019
Proszę o kontakt z działem reklamacji.
Zgłoś nadużycie
O
Opiekun Kategorii Maciej
31.01.2019
Proszę o kontakt z działem reklamacji.
Zgłoś nadużycie
O
Opiekun Kategorii Maciej
31.01.2019
W tym celu należy wygenerować zgłoszenie reklamacyjne.
Zgłoś nadużycie
Warunki gwarancji
Długość
24 miesiące
Typ gwarancji
Producenta
Gwarancje
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
szczegóły
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(26)
Pytania i odpowiedzi
(14)
Inspiracje
(2)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 17:48
Cześć!
Gogle VR Oculus Rift + Touch Motion-Controller (P-301-00095-01) możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.